तीतो मीठो

२०७३-१२-४ मा प्रकाशित     ८५३० पटक पढिएको    १ बिचार / प्रतिक्रिया

केही वर्षयतादेखि नेपाली विज्ञापनहरु पनि सृजना र प्रस्तुतिका हिसाबले उत्कृष्टतातर्फ उन्मुख हुँदै गएको भान हुन थालेको छ । केहीलाई छोड्ने हो भने प्रायः नेपाली विज्ञापन कति सृजनशील छन् भने ती विज्ञापन हेरिसकेपछि अब अर्थशास्त्रको परिभाषा फेर्नुपर्ने आवश्यकता बोध हुन्छ । अझ यसो भनौं, ती विज्ञापनका कारणले अर्थशास्त्रको पुरानो नियम आफैं उल्टिएको छ । जस्तै, अर्थशास्त्रको पुरानो नियमले भन्छ– माग भएपछि आपूर्ति हुन्छ । तर, अब विज्ञापनका कारण पहिले आपूर्ति हुन्छ अनि माग आफैं आउँछ । त्यसैले त हिजोआज वस्तु वा सेवा आउने कहिले हो कहिले, सोको टिजर मात्र होइन, सोझै विज्ञापन नै धेरै पहिल्यैदेखि आइहाल्छ । विज्ञापन आउन पनि यसरी आउँछ कि सो वस्तु वा सेवा तपाईंले उपभोग गर्न पाउनु भएन भने जीवन नै अधुरो र अपुरो हुन्छ भन्ने विश्वास तपाईंमा बलवान् भएर आउँछ ।

त्यसैले आधुनिक उपभोक्ताहरु पनि समयसँगै चल्न सिक्नुपर्छ । अब ‘आवश्यकता आविष्कारकी जननी हो’ भन्ने पुरानो भनाइलाई परिवर्तन गरी ‘आविष्कार नै आवश्यकताका पिता हुन्’ भन्न शुरु गर्नुपर्छ । कमसेकम नेपाली मिडियामा देखिने नेपाली र केही भारतीय विज्ञापनबाट यो पङ्क्तिकारले अहिलेसम्म सिकेको पाठ नै यही हो । त्यसैले विज्ञ पाठकका लागि उदाहरणस्वरुप नेपालमा देखिने केही विज्ञापनहरुको पाठ यहाँ प्रस्तुत गर्ने जमर्को गरेको छु ।

- घर टहरा बनाउँदा यो सिमेण्ट प्रयोग गरे मजबुतीको पक्का विश्वास मात्र हुँदैन, देशकै शिर उच्च रहन्छ ।

- पानी पर्छ भन्ने डर छ भने बीमा गर्नुस् ।

- नेपालका होटल तथा रेष्टुराँमा खान जानु भयो भने त्यहाँ तपाईंको घरमा भन्दा बढी शान्त र पारिवारिक वातावरण पाइन्छ ।

- प्रायः हिरोइनहरुको कपाल र अनुहारमा चाँया पर्दो रहेछ र कपाल झर्ने गर्दो रहेछ । त्यो रोक्न कुनै खास स्याम्पू नै प्रयोग गर्नुपर्ने रहेछ, नत्र खत्तम ।

- तपाईंकी छोरी या बहिनीले विवाह गर्न मानिनन् भने कि यो ज्वेलरी पसलमा लिएर जानुस्, वा यो क्रिम गालामा दल्न लगाउनुस्, खुरुक्क मानिहाल्छिन् ।

- सेलिब्रेटीहरुको जीवनको सबैभन्दा रमाइलो क्षण भनेको चिसो पेय पदार्थसँग तात्तातो मःमः खान पाउँदाको क्षण हो ।

- नेपालका फिल्मका हिरो वा खेलाडीहरु यति गरीब छन् कि एउटा चिसो पेय पदार्थ पाउन बरु आफ्नो ज्यान नै जोखीममा पार्छन्, रु. २५ तिरेर नजिकैको पसलबाट सो किन्दैनन् ।

- लगातार इनर्जी ड्रिङ्क पिउनेहरु सुपरम्यान बन्न सक्छन् ।

- भोड्का, ह्विस्की, बियर कम्पनीहरुले म्यूजिककोे सीडी उत्पादन गर्छन् ।

- नेपाली समाजमा आमाछोरीबीच कुनै कुराकानी हुन्छ भने त्यो धेरैजसो तेलको वा कपालको बारेमा हुन्छ ।

- तपाईंको भान्सामा नून छैन भने यो टुथपेष्ट प्रयोग गर्न सकिन्छ ।

- प्रत्येक टुथपेष्टलाई कुनै डेण्टिष्टले नै प्रेस्काइब गरेको हुन्छ । त्यसरी नै प्रत्येक सिमेण्ट वा छडको ब्राण्डलाई कुनै इञ्जिनीयरले नै उत्कृष्ट ठहर्‍याएको हुन्छ । प्रत्येक ब्राण्डबापत भिन्नै विशेषज्ञ । यसको मतलव नेपालमा विज्ञहरुको कुनै कमी छैन ।

- सबै साबुन ९९ प्रतिशत कीरा मार्न सक्षम छन् । बाँकी १ प्रतिशतलाई चाहिँ केही गर्न नसकिने रहेछ क्यार ।

- कुनै पनि फलफूलको जुसमा भन्दा बढी जुस र भिटामिन तत्व नुहाउने साबुन र स्याम्पूमा पाइन्छ ।

- मोटरसाइकल भनेको यातायातको साधनभन्दा पनि साहसी काम गर्न र गर्लफ्रेण्डलाई ‘लिफ्ट’ दिनका लागि बनेको उपकरण हो ।

- डिओडोरण्ट अर्थात् काखी गन्हाउनबाट रोक्ने वस्तुको प्रयोग खासमा केटी पट्याउनका लागि गर्ने हो ।


#  
मनु पौड्याल लेख्नुहुन्छ

यसलाइ स्वार्थपूर्तिका लागि भित्र्याइएको बिकृती भनौ होला।

4th NEWBIZ BUSINESS CONCLAVE & AWARDS
http://nepallife.com.np/
Kalash Cement
http://www.keyalgroup.org
http://www.keyalgroup.org

नयाँ अपडेट

फोटो फिचर

तीतो मीठो

मन्त्री अब ‘नायक’ पनि
जबजब नेपालमा उद्योगी व्यापारीले जनतालाई बढी मूल्य लिएर ठगेर पाप कर्म गर्न थाल्छन्, तबतब कृष्ण भगवान् धर्तीमा आएसरि हाम्रा मन्त्री, सरकारी अधिकारीहरु त्यस्ता पापीहरुलाई समाप्त . . . विस्तृतमा »