विकास

२०७३-१२-७ मा प्रकाशित     ४६७ पटक पढिएको    ० बिचार / प्रतिक्रिया

चैत ६, पर्वत । पर्वतका ९ ओटा मुख्य सडकको कालोपत्र गरिने भएको छ । पहिलो चरणमा दोबिल्ला–फलेवास सडक, घुम्ती–पाङ–खनियाघाट सडक, मुडिकुवा–लुङ्खु सडक, डिमुवा–राम्जादेउराली सडक र सिल्मी–कार्कीनेटा सडक कालोपत्र गगर्न लागिएको छ । सरकारको बहुवर्षीय ठेक्कामार्फत जिल्लाका सबैजसो मुख्य ग्रामीण सडक कालोपत्र गर्न लागिएको हो ।
 
दोबिल्ला–फलेवास दोबिल्ला–फलेवास सडकको निर्माण कार्य २०५१ सालदेखि शुरू भएको थियो । उक्त सडकको ट्र्याक खोल्न र ग्राभेल गर्न अहिलेसम्म करोडौं रुपैयाँ खर्च भइसकेको छ । यो सडक कालोपत्रका लागि १८ करोड रुपैयाँ खर्च हुने भएको छ । आगामी ३ वर्षभित्र यो सडक कालोपत्र गर्ने लक्ष्य रहेको छ । सडकको हालसम्म झण्डै ३ किलोमिटर कालोपत्र भएको छ भने बाँकी खण्डको काम पनि अगाडि बढिरहेको छ । पोखरा–बागलुङ राजमार्गअन्तर्गत कुश्माको दोबिल्लाबाट शुरू हुने उक्त सडक कालोपत्र भएपछि दक्षिणवर्ती क्षेत्रका २ दर्जनभन्दा बढी गाविसका बासिन्दा लाभान्वित हुनेछन् । अहिले दोबिल्लादेखि फलेवाससम्मको पहिलो ३ किमी र दोस्रो खण्डमा ११ किमीको काम शुरू भएको छ ।

मुडिकुवा–खानीगाउँ–लुङ्खु सडक
जिल्लाको क्षेत्र नं २ अन्तर्गत पर्ने मुडिकुवा–खानीगाउँ–लुङ्खुदेउराली सडक कालोपत्रको काम शुरू भएको छ । स्थानीय विकास मन्त्रालय÷ग्रामीण पुनर्निर्माण तथा पुनःस्थापनाको आर्थिक सहयोगमा क्षेत्र नं २ मै पहिलोपटक सडक कालोपत्र हुन लागेको हो । पहिलो चरणमा ६ दशमलव ७ किमी सडक कालोपत्र हुने भएको छ । कालोपत्र गर्न ठेक्का पाएको ओयसिस इञ्जिनीयरिङ एण्ड बिल्डर्सले तीव्रगतिमा काम अघि बढाएको छ । २०७४ असार मसान्तभित्र सम्पन्न हुने सम्झौतामा उल्लेख छ । सो सडक रू. १० करोड २४ लाख ७९ हजारमा सम्पन्न हुने भएको छ । सडकमा पाँचओटा कल्भर्ट, ११ ओटा कजवे, ४ हजार ४ सय ५६ घनमिटर जाली र ४ सय ५६ घनमिटर सिमेण्टको पर्खाल निर्माण हुने जिल्ला इञ्जिनीयर महेन्द्रबहादुर बानियाँले जानकारी दिए ।

डिमुवा–राम्जा–चित्रे सडक
पर्वतको दोस्रो व्यापारिक केन्द्र तिलहार गाविसको डिमुवादेखि राम्जासम्म जोड्ने सडक कालोपत्र गर्ने शुरू भएको छ । सडक डिभिजन कार्यालय बागलुङका अनुसार डिमुवा–राम्जा सडकमा यसपटक ७ किलोमिटर पक्की गर्ने काम शुरू भएको छ । सडक कालोपत्र गर्न १० करोड रुपैयाँ खर्च लाग्नेछ । यो सडक साढे ५ किलोमिटर चौडा हुने र घुम्तीहरूमा ७ मिटरसम्म चौडा हुनेछ । सडक निर्माणका लागि गजुरमुखी निर्माण सेवासँग डेढ वर्षमा काम सम्पन्न गर्ने सम्झौता भएको छ ।

घुम्ती–लाम्पाटा–हिमालय मावि–पाङ सडक
जिल्लाको खुर्कोटदेखि विभिन्न आधा दर्जन गाविसमा सडक पहुँच पुर्‍याउने गरी घुम्ती–लाम्पाटा–पाङ सडकको कालोपत्र गर्ने कार्य शुरू भएको छ । सडक डिभिजन कार्यालय बागलुङले पोखरा–बागलुङ राजमार्ग अन्तर्गतको घुम्तीदेखि ४ किलोमिटर सडक कालोपत्र गर्न लागेको हो । सडक स्तरोन्नति कार्यका लागि जयबाबा गोरख ओखलढुङ्गा जेभी कन्ष्ट्रक्शनले १८ महीनामा सम्पन्न गर्नेगरी सम्झौता गरेको छ । स्तरोन्नति कार्यका लागि रू. १० करोडबराबरको बोलपत्र आह्वान गरे पनि निर्माण कम्पनीले घटीघटाउमा ५ करोड ९९ लाखमा निर्माण थालेको हो ।

फूलबारी–आर्थर–राम्जा सडक
स्याङ्जा र पर्वत जिल्ला जोड्ने फूलबारी–आर्थर–राम्जा सडक पनि कालोपत्र हुने भएको छ । यस सडकको लम्बाइ २२ किलोमिटर छ । सडक बहुवर्षे ठेक्का प्रक्रियामार्फत कालोपत्र गर्न लागिएको हो । मन्त्रालयले बहुवर्षे ठेक्काका लागि ६४ करोड रुपैयाँको स्वीकृति दिएको छ । पर्वतको प्रसिद्ध पर्यटकीय स्थल पञ्चासे र श्रवणकुमार मन्दिर पुग्न यो सडक महत्त्वपूर्ण हुनेछ । यसैगरी सिद्धार्थ राजमार्गलाई पोखरा–बागलुङ राजमार्गसँग जोड्ने भएकाले वैकल्पिक मार्गको रूपमा समेत यो सडक प्रयोग हुनेछ । उक्त सडकमै पर्ने पर्वतको डिमुवादेखि राम्जा जोड्न ७ किमी पक्की सडक निर्माण पनि शुरू भएको छ । सडक कालोपत्र गर्न १० करोड ३९ लाख रुपैयाँ खर्च लाग्नेछ ।

सिल्मी–कार्कीनेटा सडक
जिल्लाको सदरमुकामलाई कार्कीनेटासँग जोड्ने सिल्मी–ठूलीपोखरी–खौला–कार्कीनेटा सडक कालोपत्र हुने भएको छ । बहुवर्षीय ठेक्काअन्तर्गत सिल्मीदेखि कार्कीनेटाको झण्डै १४ किलोमिटर कच्ची सडक कालोपत्र गर्न लागिएको हो । जिल्लाको ऐतिहासिक व्यापारिक क्षेत्रको रूपमा रहेको कार्कीनेटालाई सदरमुकामसँग जोड्ने उक्त सडकका लागि १४ करोड ३६ लाख ८४ हजार ६ सय ५७ रुपैयाँ रकम विनियोजन भएको छ । सरकारको ग्रामीण पहुँच कार्यक्रमअन्तर्गत उक्त सडक कालोपत्र गर्न लागिएको हो । सडक कालोपत्र भएपछि कुश्मा नगरपालिका १७, ठूलीपोखरी, खौला, कार्कीनेटा र थापाठानाका बासिन्दा प्रत्यक्ष लाभान्वित हुनेछन् ।

अर्मादी–पाङ सडक
कुश्मा नगरपालिका १ अर्मार्दीदेखि पाङसम्मको झण्डै ३ किलोमिटर कच्ची सडक पनि कालोपत्र हुँदै छ । कालीगण्डकी प्रसारण कोरिडोरले उक्त सडक कालोपत्र गर्न लागेको हो । पाङमा कालीगण्डकी प्रसारण कोरिडोरको सब–स्टेशन निर्माण हुन लागेका कारण उक्त स्थलसम्म पुग्न आवश्यक पर्ने सडक कार्यालय आफैले कालोपत्र गर्न लागेको हो । कुश्मा–दुर्लुङ सडक सदरमुकाम कुश्मा बजारदेखि दुर्लुङसम्म जोड्ने झण्डै १२ किलोमिटर सडक पनि ग्रामीण पुनर्निर्माण तथा पुनःस्थापना कार्यक्रममार्फत कालोपत्र हुने सडकमा जिल्ला विकास समिति पर्वतले निर्णय गरेको छ ।

लुङ्खु–हुवास सडक
जिल्लाको लुङ्खुदेखि हुवाससम्मको सडक पनि कालोपत्रको चरणमा छ । जिल्ला विकास समिति पर्वतको सर्वदलीय संयन्त्रको निर्णयका आधारमा उक्त सडक पनि ग्रामीण पुनर्निर्माण तथा पुनःस्थापना आयोजनाको सहयोगमा कालोपत्र हुने भएको हो । परियोजनाअन्तर्गत हाल मुडिकुवादेखि लुङ्खुसम्मको सडक कालोपत्रको काम भइरहेको छ । आयोजना अर्को वर्षबाट औपचारिक रूपमा शुरू हुँदै छ । उक्त आयोजनाका लागि दोेस्रो चरणमा विदेशी सहायता प्राप्त हुनेछ ।

कालीगण्डकी लोकमार्ग
जिल्लाको सुदूर दक्षिण क्षेत्रबाट रानीपानी, बर्राचौर बाच्छा, पाङराङ र देवीस्थान गाविस हुँदै मुख्य सडक पोखरा बागलुङ राजमार्गमा जोडिने कालीगण्डकी लोकमार्गको काम पनि दु्रत गतिमा भइरहेको छ । योसँगै जिल्लाका मुख्य सबै ग्रामीण सडक कालोपत्र हुनेछन् । जिल्लामा हालसम्म सबै ग्रामीण सडक कच्ची हुँदा स्थानीय बासिन्दाले निकै सास्ती बेहोर्नुपरेको छ । वर्षायाममा  यातायात बन्द हुने र हिउँदमा धुलाम्मे सडकका कारण यात्रा निकै कठिन हुने गरेको छ । आगामी केही वर्षमा मुख्य सबैजसो सडक कालोपत्र हुँदा जिल्लाको आर्थिक समृद्धिको बाटो खुल्ने अपेक्षा गरिएको छ ।


#  
कुनै पनि बिचार / प्रतिक्रिया छैन ।
4th NEWBIZ BUSINESS CONCLAVE & AWARDS
http://nepallife.com.np/
Kalash Cement
http://www.keyalgroup.org
http://www.keyalgroup.org

नयाँ अपडेट

फोटो फिचर

तीतो मीठो

मन्त्री अब ‘नायक’ पनि
जबजब नेपालमा उद्योगी व्यापारीले जनतालाई बढी मूल्य लिएर ठगेर पाप कर्म गर्न थाल्छन्, तबतब कृष्ण भगवान् धर्तीमा आएसरि हाम्रा मन्त्री, सरकारी अधिकारीहरु त्यस्ता पापीहरुलाई समाप्त . . . विस्तृतमा »